Ana Sayfa Güncel Gaziantep Bölge Çalışma Grubu toplantısı gerçekleştirildi

Gaziantep Bölge Çalışma Grubu toplantısı gerçekleştirildi

663
0
UND
UND Gaziantep Çalışma Grubu toplantısı 12 Kasım Çarşamba günü Gaziantep Ticaret Odası'nda gerçekleştirildi.

UND Gaziantep Çalışma Grubu toplantısı, 12 Kasım Çarşamba günü Gaziantep Ticaret Odası’nda gerçekleştirildi.

Gerçekleştirilen toplantıda UND çalışmaları ve faaliyetleri, geçiş belgeleri, Schengen vizeleri, Plaka Tanımlama Uygulaması Sorunları (veterinerlik ve bitki sağlık sertifikalarında), Gürcistan transit beyannameleri, araç muayene randevuları ve sektörün güncel durumu görüşüldü.

Gerçekleştirilen toplantıya Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ahmet Şahade (Şahade Nak.), Çalışma Grubu Başkanı İdris Gökhan Aydıngüler (VBN Nak.), Çalışma Grubu Başkan Yardımcısı Cuma Taş (CTlog), Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Yusuf Erol (Eko Erol), Haluk Aba (Talha Tur), Cihat Erdoğan (Pilot Lojistik), Ömer Toplar (Hacıköprü Nak.), Cahit Yalçın (Yalçınsped), Mustafa Kılıçparlar (Canbey Loj.), Seyfettin Tırıklı (Tufan Lojistik), Y. Emre Güneş (ABS Transport), Sinan Şahade (Şahade Nak.) ve UND Gaziantep Bölge Temsilcisi Erdinç Aykılıç katılım sağladı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz